čtvrtek 20. července 2017

Chýbal na jar, príde aj o jeseň. Som opatrnejší, hovorí Mäsiar z Plzne

To ale bude ešte chvíľu trvať: pravý obranca sa dáva dohromady po operácii krížového väzu v pravom kolene. Chýbal už celú jar a chýbať bude aj celú jeseň.

"Pre jeseň s Radimom nepočítam. To zranenie má druhýkrát, na rekonvalescenciu potrebuje viac času ako prvýkrát, "povedal tréner Miroslav Koubek. "Nie je kam ponáhľať, to by bola hrubá chyba. Radim na sebe pracuje perfektne, ale vidím to až na zimnú prípravu. "

Podobne to vníma aj Mäsiar. "Niekedy sa fyzioterapeuta Michala Rukavičky, ktorý sa o mňa skvele stará, spýtam, kedy to s návratom zhruba vidí. Najväčšie riziko je medzi šiestym a ôsmym mesiacom. Trebárs to pôjde dobre a v novembri si kopnem. Nejaký mesiac už ma ale nezabije.Nechcem nič biť cez koleno, "usmeje sa 26-ročný obranc a.

Mäsiar sa zranil v polovici februára na sústredení v Španielsku. U lajny odkopol loptu, keď stúpil, vedel, že je zle. Koleno ho zastavilo chvíľu pred štartom jarnej časti ligy a v čase, keď sa rozohral do parádnej formy a dostal aj reprezentačný pozvánku. Napriek tomu pôsobí veľa pozitívne.

"Je to všetko bet 365 o hlave, človek musí byť psychicky silný a myslieť pozitívne," hovorí.


"Mám šťastie, že mi všetci chalani pomáhajú, chodím za nimi každý deň do kabíny. Ale tiež si ma samozrejme doberajú. Také tie klasické pripomienky, ako že som teraz do Rakúska prišiel na dovolenku miesto na sústredení, ale beriem to.Kto si niečím podobným neprešiel, neuvedomuje si, že je to úplne o niečom inom než byť na ihrisku. "

Řezní kův rehabilitačný program je rozložený do celého dňa. K lepšiemu priebehu mu pomáhajú aj skúsenosti z minulosti: rovnakú operáciu podstúpil už v 19 rokoch.

"Vtedy som bol ešte mladý a chcel som čo najskôr späť. Teraz sa na to pozerám inak. Hrať o mesiac skôr alebo neskôr, bet365 to je mi jedno. Som pokornejší a opatrnejší, "tvrdí Mäsiar, ktorý sa tri a pol mesiaca po operácii cíti výborne.

"Koleno nenateká, postupne pridávam záťaž. Ak to vyjde, mohol by som ešte teraz na sústredení v Rakúsku začať vyklusávat. Ale dobre to vyzeralo už pred operáciou. Po týždni mi opadol opuch a ja robil prakticky všetko.Akurát bez krížového väzu. Až sa tréner Koubek smial, či na operáciu vôbec pôjdem. Ak by som bol hokejista, asi by som na zákrok nešiel, hokej sa s tým dá hrať. Futbal bohužiaľ nie. "

Pri absencii Řezníka obsadil pravý kraj obrany Fr antišek Rajtoral a zostať by to tak malo aj naďalej. Veľký konkurent sa mu vráti za pár mesiacov. "Ale formu človek nezíska po jednom polčase," upozorňuje Řezník. "Stačí, keď stojíte tri týždne, je to hneď poznať. Ja nebudem hrať minimálne pol roka. "

Aj tak prežíva naplno všetko, čo sa bet365 stavky okolo Plzne deje. S tímom oslávil titul, netrpezlivo vyzerá žreb predkola Ligy majstrov, aj keď by milionársku súťaž v prípade postupu sledoval iba z tribúny.

"Sľuboval som, že budem ten najväčší fanúšik.Chodil som na každý zápas, na každú prípravu pred zápasom. V kabíne som bol stále, "hovorí Řezník. "Na tribúne je to strašné. Pamätám sa na jar, ako sme mohli pár kôl pred koncom v Tepliciach skoro sláviť titul, bet365 mobil lenže za dve kolesá zostali z veľkého náskoku len tri body. To som trpel ako zviera. "

A trpieť musí ďalej. Ešte pár mesiacov…

bet365 bonus

Žádné komentáře:

Okomentovat